Longametraxes lusófonas 4

  • O meu amigo Manuel

    Ricardo Franco
    Longametraxe lusófona Portugal
    Documental 2014 33'
    Portugués
    Produción Ricardo Franco

    Um filme sobre as memórias de um personagem vivo, de um personagem que está vivo dentro do filme, que fala sobre si, que nos leva para os episódios da sua história, os que quer e da forma que quer. É um filme sobre o meu amigo Manuel, sobre a partilha de intimidade e o interesse pelo outro. Queria perceber como a minha sensibilidade, os meus vídeos caseiros, as minhas memórias e emoções me poderiam ajudar a compreender a singularidade das suas e vice-versa. Queria que alguém dissesse que o Manuel, como tantas vidas que passam pelo Tejo, esteve aqui.

    Proxección
    Martes 2 22:00
    Auditorio do Concello
  • Ficar Aqui

    Paolo Marelli
    Longametraxe lusófona Brasil
    Documental 2014 64'
    Portugués Subtítulos en castelán
    Produción Lagart Films

    Jorge é um jardineiro de 50 anos de idade. Ele se constrói pela segunda vez uma casa com as próprias mãos porque aquela onde morou nos últimos 16 anos foi destruída pela Prefeitura do Rio de Janeiro para as obras de alargamento da pista Transoeste, pista de conexão da nova zona Olímpica. A sua historia è a historia de muitos brasileiros afetados por esse sistema de desenvolvimento e da organização de mega-eventos como a Copa do Mundo e os Jogos Olímpicos.

    Proxección
    Martes 2 22:00
    Auditorio do Concello
  • Rabo de Peixe - director´s cut

    Joaquim Pinto & Nuno Leonel
    Longametraxe lusófona Portugal
    Documental 2015 103'
    Portugués Subtítulos en castelán
    Produción Presente Lda.

    Festival du Réel 2015, Paris, "Prix des Éditeurs"

    Esta é a crónica da vida de Pedro, un pescador sumido nunha crise profesional debido á sobrepesca global que causou problemas significativos na localidade de Rabo de Peixe, nas Azores.

    Proxección
    Xoves 4 22:00
    Auditorio do Concello
  • O Homem das Multidões

    Marcelo Gomes & Cao Guimarães
    Longametraxe lusófona Brasil
    Ficción 2013 95'
    Portugués

    Juvenal é condutor de metro en Belo Horizonte, Margo controla o fluxo de trens. Ambos os dous viven nun estado de profunda soidade, cada un ao seu xeito. Esta película é unha reflexión sobre as diferentes formas da soidade e a amizade no universo urbano de Brasil.

    Proxección
    Venres 5 22:00
    Auditorio do Concello